woensdag 17 september 2014

Toon je sport : wij deden mee !

De leerlingen namen vandaag massaal deel aan de actie “Toon je sport” 
door in de outfit van hun geliefde sport naar school te komen. 
Wie geen lid is van een sportclub,  kwam in turnkledij opdagen. 
We startten de dag van "Toon je sport" in het zwembad, sportief hé
Daarna poseerden we voor de foto
Het schitterende weer zorgde helaas wel voor dichtgeknepen oogjes, 
maar je kan toch zien welke sport onze voorkeur geniet : 
motocross, ropeskipping, zwemmen, voetbal,breakdance, krachtbal ...
Na de fotosessie dansten we met alle klassen het vliegerlied, ook dat is sportief


 <=   quiz : wie vindt juf op de foto ?


en ik vlieg vlieg vlieg
als een vlieger
voel me sterk sterk sterk
als een tijger
ben zo groot groot groot
als een giraffe zo hoog whooo

en ik spring spring spring
als een kangoeroe
en zwem zwem zwem
 ik kom naar je toe
en ik neem neem neem
je bij de hand
als het mag
en ik lach ...

het is weer een mooie dag
jalalala